APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Monday, January 10, 2011

H.A.D.I.A.H :)

semalam buka hadiah . kire ade laa jugak hadiah yang aku dapat daripada takde . ye tak ? besar2 atok gajah adiah die (*nampak sangat berdusta di situ) . bukak2 hadiah n snap2 gambar . biaselah aku kan amat suka snap2 gambar nie . whos care ?muka aku sendiri . bukan aku amek gambar kak timah ngn susukan ank kea, pak husin ngah berak ke . tettt ! fullstop eijat . panjang dah kaw merepek . so, disebabkan kelas aku abes pukul 10 and malam baru ada kelas balik, aku tulis laa entry nie awal2 supaya aku tak late lagikk mcm selalu :)

sweet :) (*aku yg sweet!)

dah abes dah aku dok makan

tadaa ! separuh dari hadiah :)

muka yang seakan2 poyo memegang nightmare :)

sweet dolphin (*ikan betul nip)

tekun memutar :)

then lepas dah bukak2 hadiah simpan balik dalam beg sebab mungkin akan bawak balik umah cuti mid sem nanti . (*tiket kaw tak beli lagikk laa hampeh!) . ary nie pergi kelas dapat tugasan n sekarang aku nak buat tugasan yang buatkan aku hampir2 meloncat .

sangat mudah kan (*menangis di belakang)

sekarang aku ngah get ready untuk menyiapkan drawing nie :) bye :)

No comments:

Post a Comment