APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Friday, November 12, 2010

melody of T2105

argghh ! mengantok kot mate aku nie . malam tadi dok study sampai pagi sambil dok ngadap movie n trailer titanic 2 (*sumpah ! merepek nak mampos !) . kol 8 pagi baru lah aku dapat tido . macam biaselah rutin harian aku pergi study kat uptown ngn classmate aku . baru dapat tido sekejap aku bangon mandi n bersiap . tak macam pedih gila kambing lak kann aku punya mate . merah dah macam bijik saga dah (*merah pun takk) . berair2+selesema aku yg tak baik2 lagikk . then masok toilet sume pandang aku (*ape kaw ingat aku nanges kea haa ??!) . aku pon way dunno jelah then masok toilet dengan berenang (*jalan kaki) . pas dah mandi2 rupenya adidas bath syampoo aku abes . amik kaw busuk bangkai laa kaw hari nie (*padahal ada bwk spare dettol soap) . aku pon don bersih2kanlah diri aku kat dalam bath tab (*shower jea weyh) sambil nyanyi lagu hari deepaveli (*pedahal muka ngantok nak nyanyi2) . pas mandi aku pon capai laa baju dalam almari aku (*lepas dah pakai towel n kuar dari toilet) . tetibe aku dengar satu bunyik yang pelik "kruiiikkk !" . aku pon pikir laa bunyi ape tu ?????? dah lepas hampir 5 thun berfikir aku pon tawu bahawa itu bunyik perot aku yang lapar . owh, dia mintak makanan laa nie . aku pon amik pili bomba dan sumbat dalam mulut aku bagi kenyang . haaa ! sampai raya haji tak payah makan ! amik kaw . then aku ponn dok tengok roommate aku ngah tidor . hampeh kerbau ! dah petang laa weyh ! bangon . tidor macam ular sawa nak bertelor ! (*haha . maap222x) . hari nie aku akan hantar sorang roommate aku ke perhentian bas di melbourne, australia (*perhentian sri iskandar, perak je !) sebab last day dia kann kat sini . so, ajak laa satu uitm hantar dia . agak ramai jugakk laa yang ikot . ermm , ada laa dalam 2 orang (*aku n ct) . lalalala . lepas pakai kasot n usung rak buku (*beg) aku ponn pergi laa uptown . hari nie panas amat ! hitam sebelah dah muka aku . aku pon duduklah tempat yang classmate aku pilih . pas dah makan2 tu, kitaorang pon start study . tetibe !!! (*rase nak buang air . haha) . aku pon balik bilik . tengok roommate aku ngah kemas barang2 dia . aku pon tolong angkat dan bakar barang dia (*tipu jea) . dalam pukol 3 suku aku pon pergi laa hantar dia naik bas uitm yang sangat indah dan cemerlang itu ! tahniah uitm ! (*perli) . smpai kat perhentian tu dalam pukol 3 lebey . panas jgn cakap laa . kalau letak ikan kat jalan tu, dah boleh kenduri ikan bakar dah . then kitaorang pon pergi beli jambu (*potong) untuk hilangkan kehausan kami . sempat gak amik2 gambar sebelum roommate balik kan . nanti dah susah nak amik gambar .

begitu banyak bapak babeng beg dia kann ??

fiq n siti (*panas weyh matahari memancar)

suke sangat tunjuk peace (*pelik)

muke yg monyok kena balik ^^


4.10 P.M

tepat pukul 4.10 bas pon sampai . aku tlg dia angkat beg . muka fiq macam sedih jea (*hey ! ahad kaw dtg balik kann ?!) . then pastu dok laa babai2 dia . kepala aku dah mamai gila babeng . mase naik bas nak balik U tu aku dok bantai tidor jea . malam tadi tak dpt tidor yang cukop . sampai kat bilik aku tengok biik kosong . selepas tukar pakaian berenang (*tukar baju n seluar jea weyh) aku pon landing laa atas tilam . malam nie last kitaorang study kat uptown . 14 nov nie last paper . then cuti semester . sume berterabor balik umah masing2 . aku jea tak (*padahal selasa kaw dah packing barang nak balik laa gile !) . then aku pon terlelap . ngntok weyhh . bangon kol 8 gerak pergi beli makanan kat pasir salak . nasik goreng dia aku suka makan . ntah nape tah (*yok2 tatayokk) . then makan laah kat uptown . makin hari makin banyak lak aku nampak akak2 jadian nie (*mereka adalah lelaki) . macam dah ada agensi pulak mereka nie . dalam kol 11 lebey laa kitaorg abis study . balik tu refresh balik apa yang aku belajar . actually ini diari untuk semalam . aku terlupa nak publish sebab tertido masa taip diari nie . tinggal aku n irfan je dalam bilik . but, melody of T2105 tetap bermain dalam fikiran....

member oh T2105
Muhammad Amirul Aizat bin Abdullah (Eijat), Nazirul Atiq bin Zamzuri (Atiq), Tengku Syafiq Syahmi bin Tengku Azman (Fiq), Muhammad Irfan bin Zulkifli (Irfan)

No comments:

Post a Comment