APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Saturday, January 1, 2011

bermulanya semester BARU !

wahhhhh ! pagi2 lagikk aku dah kena pagi tadi . dah laaa tidor lambat pukul 2.30, then bangon lak kol 3.30 pagi ! bapak gila ngntok siot (*sape soh kaw tido lambat bongek!) . aku pon mandi laa . tak macam sejok gila sipot kan shower tu ! aku gerak ke kL dulu sebelum ke perak . after dah siap2 aku pon bertolak ke perak dengan family tercinta (*tak kan ngn kak bedah pulak!) . the pukul 6 lebey macam tu berhebti kat RnR tok bekpes ! best gak jalan pagi2 nie . wlawpon mata aku nie macam ada mak king kong, aku tetap bertahan jugak sebab nak menikmatu suasana yang best nie ^^ . dalam pukul 7 pagi, keluarlah aku di tol simpang pulai . dah nak dekat dah dengan U aku . then ayah aku pon drive laa menuju ke sana (*tak kan tolak troli plak) . dalam pukul 7.40 pagi aku pon sampai kat U . angkot2 barang masok bilik . bilik aku still kosong lagikk masa tu so dat dapatlah aku rembat katil blah bawah ! macam bilik lame aku jugak . roommate aku yang lain tak sampai lagikk . pas dah sumbat2 barang aku dalam almari, aku pon pergilah daftar sebagai pelajar kat Dewan Sri Iskandar . punyalah confident aku pergi, japgi dia boleh lak cakap "rambut pergi potong" (*padan muka kaw eijat simpan rambot lagikk !) then tanpa buang masa aku soh mak aku potongkan rambot aku . lantaklah compang camping ke ape . asalkan boleh daftar !

Then pas dah potong tu barulah boleh lepas . adoyay ! (*ketat weyh rules!) . after pendaftaran family aku tak pat tunggu lama sebab jauh weyh nak balik (*bukan mcm sri iskandar ngn bandar Uni) . esok abang aku plak nak balik UMP . so kenalah bertolak awal . walaupun diorang ke perak nie kejap je hantar aku , tapi aku sangat happy ! bagi aku tak kisah sekejap mana asalkan happy ! pastu aku pon angkat2 laa beg lappy aku then babai2 family aku balik . sempat gak amik gambo bagai nak gila (*tapi still normal lagikk)

Pas dah babai tu, aku pon masoklah ke bilik aku . bosan gila weyh, lepas letak barang aku teros ajak membe aku kuwa bagi ilang rasa teringat aku kat umah . yelah dah nak dkat 2 bulan cuti weyh, mestilah kann . then nak laa pergi cari kedai tom yam tapi sumenye hampeh . dah laa tempat makan dalam u sume hampeh tak bukak (*mak cik tu pergi tido kott) . sampai petang gak laa lepak sebab beli macam2 barang . nak beli kat melaka malass . then petang tadi lak ujan . best gila babeng . tapi betul aku cakap mata aku ngntuk sangat . rasenye aku mesti tido awal . tak tahan sangat ngantok .

roommate aku pon sumenye masok kepala jugak .so tak ksah laa . lgpun membe baek aku pindah msok bilik aku so senang laa nak discussion . ngntok weyh !!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment