APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Sunday, March 13, 2011

stop it lhaa E.I.J.A.T !!

*assalamualaikum*

hari yang meletihkan bagi aku today . baru balik dari Genting Highland semalam . but today aku tak update pasal genting lagikk sebab aku punye gambar ade kat membe aku . die pinjam . sejak akhir2 nie lhaa kan (*ceh ayattttt) aku amat letih sebab banyak gilaa assignment yang aku perlu hadap . sampai takde mase nak blogging2 mcm dulu lagikk . sekarang nie punn curik2 mase jea kann nak update blog . dengan aku yang suke membuang masa nie kann . stopp it eijat ! bukan mase nak leka2 lagikk . hari nie bngun lambat sebab letih tahap mak gaban . but aku gagahkan diri sebab nak buat model . bukan model manusia but model tingkap untuk presentation . haih ! ngn letih2 bagai kann . but tak nak buat kerja last minit . nanti hambikk haa tak siap . so dat aku pon dengan merangkak2 lemah pergi laa mandi . malas gilaa nak mandi . kalaulah kann ade machine mandi, sanggup aku tukar syiling setiap hari (*sebab mesin kann biasenye guna machine) . then pas dah siap2 and kacak2kan diri, aku pon dengan barang yang pelbagai mcm pergilaa uptown . jalan punye jalan tengok kosong jea . aikkk ! tak datang lagikk ke membe aku ?(*hati aku berkata2) . then aku baru nak kol rupenye die pg print jap kat bawah blok aku . oke dimaafkan . then tak nak pulak buat kat uptown sebab kedai makan sume tak bukak . atlast buat kat DM . perut dah lapa and cacing dah menghentak2 kelaparan nie . habis sistem pencernaan diorang tak dapat nak proses kann . oke2 aku pergi makan . lepas makan start lhaa buat model . punye tekun kann buat model . membe2 lain punn tekun gak kann sampai semua mcm dah jadikk zombie tekun gaban . then dalam pukul 7 tu, dah siap laa jugak model aku tapi ukiran tu sangat laa susah gilaa bapak ! but ukiran tu membe aku yang buat . hasilnya :::

tadaaaa !!! ade rase mcm nak lempar tak ??

meskipun tak berapa nak REAL kann , aku tetap gagahkan buat gakk . but nie belum siap sepenuhnya . nanti dah siap aku buat yang DABOMM punye ! haha . sekarang kepala tengah bercelaru sebab kerja sangat2 lhaa banyak . dengan final aku yang tinggal lagik sebulan jea kann . memang sangat2 best ! so, korang doa2kann lhaa aku dapat manage time aku oke (*mengharap dengan penuh simpati sambil buat muka belacan) (*____*)

No comments:

Post a Comment