APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Saturday, January 8, 2011

kisah aku dan H.A.R.I.K.U

"lepaskan saya ! saya dah bosan dengan awak ! awak ingat saya nie ape ??" "tapi awak saya...." tibe2 terdengar bunyi siren then rupenya aku mimpi . aduss ! kacaw betul laa presiden asrama nie kejotkan budak2 pagi2 buta nie . hari nie sume kena bangun awal sebab ada program bersama pengarah kampus . aku pulak ada LDK . peh, mengantuk siot pagi2 nie . aku dengan lemah pergi mandi n berjalan mcm datuk tua ala2 bertongkat menuju ke bilik mandi . aku tengok, bilik air penuh . budak2 nie pulak mandi mcm mandi kat umah pulak . hello dude ! kaw pikir budak blok ade 2 3 orang jea kea . nak menari ke bergolek ke pergi laa mandi kat tandas petronas ! lepas aku dah mandi selama 5 hari (*lame laa gile!) aku pon pergi laa salin baju . alamak ! baju tak iron lagi . adusss ! gajah betul . camne ley lupe lakk nie . then aku pon iron laa sambil hiphop (*pendusta) . pas dah siap2 mmbe aku datang , akbar . dia same group ngn aku even dia budak ID . well, aku kn peramah (*haha ! ramah laa sangat) . so, after dah siap sume budak kene turun but sape yg ada LDK pg LDK tp tak dpt sticker . heyy, tak pergi pon aku dapat laaa stcker . use the brain laa . then aku ngn membe aku meloncat2 ala2 kanggaroo pergi ke uptown . lebih kurang pukul 8.10 min aku pon pergi laa ke bangunan AC006 sambil naik feri . mood aku ? sangat membosankan .

inilah muka aku yang agak kebosanan ! tetap comels :)

DALAM DEWAN KULIAH....

adusss ! sume budak aku tak kenal laa ! mcm mane nie (*bukan kaw peramah kea?) . bila fasilitator masuk dia suruh perkenalkan diri . aku yang memang agak MENCAPAP (*mencari publisiti laa !) nie volunteer laa nak perkenalkan diri aku supaya orang kenal . haha . (*ini motif kaw sebenarnya eijat) . mula2 bosan ! lastly lepas dah mcm2 aktiviti best ghilakk laaa ! nak2 bila dapat group team yg kepalanya semua masuk air ! bukan air dah ! nasik lemak, sambal belacan sume ade ! tak kering gusi aku bai ! (*derr, kaw memg tak pernah henti ketawa!)

4.30 PETANG

tamatlah LDK ku . tengs CIK AZIZAH MOHD YUSOF :) lepastu aku keluar laa dari bilik kuliah tu, hujan dah berhenti . nak pergi luar beli oat crunch :) peberet biscuits aku .


perasaan aku lepas LDK ? mestilah gembira . tinggal beberapa minit jea lagik genap usia aku 19 tahun (*semakin muda aku). hope makin hari, makin bertambahnya umur aku, makin matanglah pemikiran aku . menjadi seorang yang versatil yang mampu membuat apa sahaja demi future aku akan datang . menu malam nie ? tomyam . sedap laa jugak tapi disebabkan perut yang sudah kenyang, rase die kurenggg sikit . perot sudah penuh, ape lagik, tidurlahh :)

kerana diriku begitu berharga :)

No comments:

Post a Comment