APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Saturday, January 8, 2011

tak habis2 L.A.G.I ??

pagi2 bangun mcm biase pergi berenang dalam tolilet . haha . letih gila tahap raja kerbau aku pagi nie . malam tadi lak tidur lambat mcm pagi nie takde kuliah plak . aku pon merangkak pergi toilet untuk mandi laaa . pagi nie kelas CTU yg diajar oleh Ustaz Naim .best kot subjek nie ngn lecturer yang amat best . ahaha . selepas aku berjoget2 mandi sebab teramatlah sejuk pepagi nie, aku pon salin laa baju . pakai baju ape ea ?
baju melayu laa . baru semart n kachaks :) . pas dah siap2 ,membe aku pulak tak siap . hey Mr, kaw ingat kelas pukul 8.00 malam ea ?? tinggal lagik 15 minit jea weyh (*sape ada mechine gun ??) . lepas dah siap2 pakai tuksedo (*baju melayu laa gile) kami pon menuju ke kelas naik lori kontena (*part time mcm bangla stesen minyak) . sampai kat kelas ustaz pon sampai . yeayy ! ustaz naim yg best ajar . lepas dah gedebak gedebuk, kelas pon tamat dengan jayanya . amat2 bahgia kan ??? pastu kitaorang pergi laa tengok senarai pelajar LDK . inilah sebenarnya berkaitan dengan tajuk entry aku . peh, aku ingat LDK nie untuk part 1 jea ! tapi setiap semester derr ! bapak gila badak ah . tengok2 aku GROUP 1 . well, see the hair lhaa ! (*berlagak no1) . sebenarnye tak bawak maksod ape2 pon ngn kedudukan group nie . HAHA ! pastu mcm kowang tak paham2 lak pangai classmate aku yg pantang tengok KAMERA !

see . muka aku yang ala2 korean (*hampeh !)

ini pulak mcm hero drama winter sonata (keh3x)

farra selalu mintak aizat amik gambo dengan dia . inilah peminat eijat . lalala

tengok nie kakak saia di dalam kelas (*paling senior dlm kelas)

sangat sukakan kamera :)

lepas dah take2 pic kat tengah jalan, ape lagik . pergi makan lhaa . banyak cacing dalam perut dah mati kelaparan . nanti aku bagi mereka kopi janda ! haa !

minumlah kopi janda untuk kesihatan janda anda !
PESANAN : duda

menu today : nasik lemak ayam dengan air bandung . khas diimport dari bandung (*jaoh laa mangkok!) . lepas nie gy solat jumaat . lepas dah sendawa sebesar sendawa badak, aku pon balik untuk membadakkan diri aku . mengantok gila babeng lhaa weyh . so, nak tidur sekejap :)

SELEPAS SOLAT JUMAAT

after dis pergi beli technical pen ngn classmate ala2 rombongan cik kiah . satu kelas terangkat kot . kalau org tengok dah mcm pertandingan kawad kepala dah . 3 kedai dah cari tp technical pen jenama faber castle takde :( amat2 sedih . lastly en hasnan cakap use rotring pon bole . so amek laa jenama tu . beli tracing paper, technical pen, block ruler, A2 file size dah kena RM 130.10 sebab pen jea dah RM94.00 .


inilah technical pen .

inilah hargenye :)

lepas balik tu, penat dia mcm pikul 2 ekor kuda . penat weyh . mlm nie ade ceramah LDK pulak . peh . esok lak program dia . kitaorang nie dah mcm patung takda perasaan pulak . huh ! amat2 bernas idea nie . 

9.00 MALAM

bosan sangat ceramah . abes ceramah rasa mcm kuwa lubang yang gelap . (*ayat penuh berfalsafah) . then singgah uptown beli burger . perot lapar babeng . then balik makn laa burger n tulis diary nie . actually nie laa diary 7 January 2011 . sejak akhir nie takde mase nak up to date on the day . :)

No comments:

Post a Comment