APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Saturday, January 22, 2011

lewat . :: !!

ary nie pergi kelas mcm kena kejar ngn gorilla sembelit . cepat aje aku siap . reason ? sebab aku BANGON LAMBAT ! huaaaa ! sepanjang sem inilah pes time aku bangun lambat . salah aku jugak . dah dok kunci jam then bila jam berbunyi aku py tutup tiga2 jam yang aku wat alarm (*tak mcm babeng bapak banyak lak an) . then sedar2 tadi dah pukul 7.40 ? mcm kena heart attack aku ! nasib baik kelas ustaz . ustaz ok jea . aku pon bila dah bangun takde nak jalan slow2, laju mcm naik motorbike ! haa . smpaikan nak gsok gigi pon luka2 gusi aku sebab laju sangat . aduss, aku kena mandi 5 minit jea . pas dah mandi aku teros capai baju melayu and pakai . roommate aku kejut tak bangun2 . ahh, pontenglah tu . aku pon capai kerja services aku ngn dia yang nak kena submit sebelum 8 pagi and teros ikat tali kasut and ke kelas . sampai kelas aku rasa mcm dah larik dari singapore sampai perak dah . naseb baik ustaz tak sampai lagikk . adoyayyy . kena hantar kerja services lakk . classmate aku nie dah kena hempap ngn mak gajah ke tak bangun2 lagikk nie . derr, aku ngn lela nak hantar dah kerja nie . kidir lak tak muncul2 .hampeh . bila dah agak2 cukup, aku ngn lela py hantar benda tu naik nenek zirafah (*pembohongan bermula) . masuk kelas balik study laa bout TAMADUN ISLAM :) . ary nie ramai tak datang sebab kelas batal . sesuka ati mak dugong jea mereka nie kann . ish, punyalah ustas pos pes pos pes kat depan sesuka ati cakap batal . lepas kelas gy bekpes .

MENU MAKANAN : nasi lemak
MENU MINUMAN : air bandung cincau

dari semalam lagikk makan nasik lemak kann . haa, banyak lah lemak kaw . pas makan lepak2 laa dok cerita hal masing2 ngn classmate aku . lame jugakk laa kitaorang lepak . kalau orang bersalin tu anak dia dah boleh berjalan dah (*badak tipu) . then dalam kol 12 lebey tu balik bilik sebab nak pergi solat .

SELEPAS SOLAT....

alamak, bilik kena kemas2 sikit walaupun tak bersepah . RS datang check bilik . kang die ngah check2 kang tetiba mak cimpanzi keluar lakk kang . aku pon kemas . dia tak masuk sampai dalam pun . maybe bilik aku terlalu kemas (*perasan tahap gorilla) . pastu dok online fb and tertidor..

8.30 MALAM

malam nie makan kat uptown . cadangnya nak makan nasik lemak ayam tapi tiap2 mase lak makan melampau ah tu . lastly order jea makanan .

MENU MAKANAN : nasi goreng pattaya
MENU MINUMAN : air mineral

then pas dah makan singgah koop jap sebab nak beli barang sikit . pas dah beli barang lepak ngn membe aku depan DM and dok laa borak2 . agak2 dalam pukul 11 tu baliklah bilik . tak mcm bapak penat gila cimpanzi lak kann . tapi malam nie nak buat assingment building law . tak nak bertangguh lagikk . bosan dah bertangguh :) (*iyerlah eijat)

No comments:

Post a Comment