APA YANG KAU MILIKI SEKARANG TAK AKAN PERNAH KEKAL. SEMUA TU PINJAMAN DARIPADA ALLAH, SEMENTARA. WALAU SEMENTARA, IA MAMPU BUAT KAU RASA APA TU BAHAGIA. DERITA TU AKAN ADA, CUMA TAK AKAN LAMA. SEBAB TU ALLAH JADIKAN KAU MANUSIA, UNTUK KAU MENEROKA APA YANG DIA CIPTA

Saturday, February 26, 2011

the real of PHOTOSHOOT :)

*assalamualaikum*

first of all aku nak gtaw yang dah lama gak aku tak meng-update blog aku nie kan (*padahal baru 2 hari laa gile) . kebusy-an yang membelenggu jiwa raga sehingga ke sanubari buat aku takde mase nak update . update pon ntah hape2 punye cite kann . mak gajah tengok pon muak dah . actually dapat tajuk untuk entry nie tyme aku terbangun dari tidor bersebelahan lappy aku ngn gambar2 yang aku open malam tadi . gambar ape ? gambar photoshoot . memanglah takde keje kann . orang sume dok lena tidor tertonggeng2, aku pulak ngn roommate dok snap2 pic . amat hebat kan ? actually malam tadi suke2 jea amik gambar . then dapat ilham nak buat dark room . gedik kann ? then amik2 laa material2 yang ntah hape2 untuk menjadikan room kitaorang lebih gojes, kononnyelah . aku yang tak sabar2 nak mengejar populariti nie kann teros jea amik baju yang nak photoshoot and salin . cepat tak?  aku bab2 amik gambar nie memg tak nak miss :)

after setting material2 tu dengan pencahayaan yang ala2 zaman purba kann (*guna light kat henpon je!) . kitaorang pon start laa photoshoot and dat the hasilnya (*english zaman batu)

 muka yang serius seperti mahu dihempuk :p

 unik ! i like dis pic :)

 ala2 pelakon twilight laa nie . kononnnnn

 mcm dalam kegelapan yang melanda sanubari laa . HAHA!

 KAHWIN atau RAYA ?

 ini paling unik ! suke2

 hambik haa ! maskulin habis kott . aku sukka pic nie

beberapa pic je aku sempat upload sebab malas nak upload banyak2 . nanti ade orang curik (*perasan tahap cimpanzi) . pas dah photoshoot tu siryes amat2 mengantuk . dengan tak tukar baju ape bagai kann terus jea tido dalam pukul 4 pg . esok dah laa ade program tapi tak wajib . saje2 suke . then bila bangun pagi, hambikk haa pukul 8.30 pg . rase mcm diri ini tak berguna jea today kann (*___*) . then kemas2 katil and basuh baju . aktiviti today nak siapkan semua work sebab 6 final project sedang menunggu next week . best kann ???

No comments:

Post a Comment